نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

اختلاف نظر نکونام و خطیر اوج گرفت

  • کد خبر: ۱۷۹۷۸۲
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
  • ۱
اختلاف نظر نکونام و خطیر اوج گرفت
جواد نکونام، سرمربی استقلال از حضور در جلسه با علی خطیر امتناع کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی خطیر بعد از بازی استقلال مقابل ملوان از جواد نکونام خواست در نشستی پیرامون جذب بازیکن خارجی با او شرکت کند، اما نکونام به دلایلی که هنوز روشن نشده، از برگزاری این نشست دو نفره امتناع کرد.

گفته می‌شود جلسه فوق قرار بود پیرامون بررسی شرایط فنی رانگلو جانگا، مهاجم هلندی برگزار شود، اما نکونام که این بازیکن را نمی‌خواهد راضی به برگزاری نشست با خطیر نشده تا شاید در روز‌های آتی مدیریت این باشگاه زمینه‌ساز جذب بازیکنانی شود که از لحاظ فنی مورد تایید او قرار بگیرند.


عملکرد علی خطیر در نقل و انتقالات استقلال خوب نبوده و از زمانی که این مدیر پایش را به باشگاه استقلال گذاشته فقط ایمان سلیمی به عنوان گزینه بزرگسال جذب شده و دیگر نفراتی که مورد نظر سرمربی استقلال بودند هیچ یک به خدمت گرفته نشدند.

نکونام روی جذب تورس تاکید داشت، اما مدیریت باشگاه استقلال هیچ اقدام موثری در راستای پیوستن این بازیکن به استقلال انجام نداده تا سرمربی استقلال نسبت به آنچه تحت عنوان برنامه نقل و انتقالاتی در این باشگاه در حال گذر است، گله کند.  

با توجه به فضای موجود و اختلافات زیرپوستی که میان خطیر و نکونام وجود دارد بیم آن می‌رود که این وضعیت در آینده به استقلال لطمه بسیاری وارد کند.

حتی خطیر بعد از پیروزی استقلال مقابل ملوان راضی نشد شخصا از جواد نکونام تقدیر کند وفقط به گفتن این جمله: از کادر فنی ممنونم. بسنده کرد تا مشخص شود چندان رابطه حسنه‌ای میان او و نکونام برقرار نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
0
سلام چرا دست از سر استقلال برنمیدارن بهتره استقلال کناره گیری کنه چند ساله تغیرمدیریتی نالایق الان این خطیر بی مغز امده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->